Skip to main content
vanzari@dentalfarma.ro | 0730 580 206

Returnarea produselor

Consumatorul are dreptul sa NOTIFICE in SCRIS comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, conform OUG 34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga, pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator. In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. Consumatorul poate sa-si prezinte reclamatiile in scris la sediul social: Oradea, strada Mihai Viteazul, numarul 6A sau adresa de e-mail: vanzari@dentalfarma.ro, ale comerciantului S.C. ALEREB S.R.L., orar: L – V: 9-16.

Conform legislatiei in vigoare specificate, RETUR-ul unui produs se poate face numai dupa NOTIFICAREA in SCRIS a comerciantului, in AMBALAJUL ORIGINAL si fara a fi fost FOLOSIT, insotit de toate etichetele si documentele aferente primite in momentul livrarii comenzii. Plata transportului de retur revine in exclusivitate clientului. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. sau fara ambalajul original. Adresa de destinatie pentru coletele retur este: Oradea, strada Mihai Viteazul, numarul 6A, judet Bihor, Romania.

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online www.dentalfarma.ro, în urmatoarele situaţii:

  • 1. Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site. In situatia in care cumparatorul, la momentul primirii coletului, apreciaza ca produsul primit nu respecta specificatiile de pe site, contacteaza Vanzatorul in vederea clarificarii aspectelor sesizate, intrucat, in conformitate cu Termenii si Conditiile site-ului, descrierea produselor poate fi incompleta din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei. In cazul in care se constata o clara neconformitate cu specificatiile prevazute pe site, Cumparatorul este obligat sa semnaleze neconformitatea in termen de maxim 24 de ore, acesta putand opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a sumei achitate.

  • 2. Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator. In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

  • 3. Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare). Cumparatorul poate reclama acest lucru in termen de maxim 48 de ore de la data receptiei si poate solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

  • 4. Produsele defectate in perioada de Garantie (cauze precizate in termenii de garantie, care rezulta din defecte de fabricatie) pot fi returnate pentru constatare defectiune si reparatii. Cumparatorul este obligat sa semnaleze eventualele defectiuni Vanzatorului, inainte de returnarea produsului.

Nu se acceptă returul produselor desigilate.

Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail vanzari@dentalfarma.ro

La trimiterea coletului, Cumpărătorul poate utiliza următorul model de formular de retur: FORMULAR RETUR MODEL.

!Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor!

Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator pe adresa: str. Mihai Viteazul, nr. 6A, Oradea, Bihor.
Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului